Audi Sport, Yeni R8 Coupe V10 GT RWD’yi sundu

Audi Sport, Yeni R8 Coupe V10 GT RWD’yi sundu

Audi Sport GmbH Yeni Audi R8 Coupe V10 GT RWD’yi sunuyor.

mx7AQLuSl0qzl47mMI9dpA.jpg

Audi Sport GmbH, ilk Audi R8 GT'nin prömiyerinden on iki yıl sonra, süper spor modelin ikinci versiyonu Yeni Audi R8 Coupé V10 GT RWD'yi pazara sundu.
8gkLaclU60a7sSog5vrwDA.jpg

R8 Coupe V10 GT RWD. 5,2 litrelik doğal emişli V10 motorun 620 PS’e yükselen gücüyle markanın tarihindeki en güçlü arkadan itişli otomobil özelliğine sahip.
RQzNtInYMk-dHzkGKNhx1w.jpg

Modelde yer alan daha hızlı vites geçişleri sağlayan yeni 7 vitesli çift kavramalı şanzıman ve yeni Torque Rear sürüş modu, sürücülerin kendi ESC desteği seviyelerini seçmelerine olanak tanıyor. Yedi kademeli arka tork, direksiyon simidinde yer alan kontrol uydusu aracılığıyla ayarlanabiliyor.
-2tQ8HsOPEGhfwn1B9h87w.jpg

Yeni R8 GT‘den dünya çapında sadece 333 adet satışa sunulacak.
vz5y8SSD1kuAcIZK4MpHNg.jpg

10 silindirli 5,2 litrelik motorla elde edilen 620 PS güç ve 565 Nm tork değerlerini sunan araç, 100 km/sa hıza 3.4 saniyede, 200 km/sa sınırına sadece 10.1 saniyede çıkıyor ve 320 km/saate kadar maksimum hıza ulaşıyor.
g8U1jNtJHU2aVLzlB6q-rg.jpg

Audi Sport GmbH, yeni modelde ilk kez Torque Rear modunu sunuyor. Bu sürüş modunda kayma, ESC'nin bir parçası olarak, çekiş kontrol sistemi (ASR) tarafından arka aksta kontrol ediliyor. ASR'de farklı destek seviyeleri sunan yedi karakteristik eğri yer alıyor. Seviye 1 çok az kaymaya izin verirken, seviye 7 daha fazla kaymaya izin veriyor. Gelişmenin nasıl ilerlediğine bağlı olarak, tekerlek hız sensörlerinden gelen bilgileri, direksiyon açısını, gaz pedalı konumunu ve seçilen vitesi dikkate alarak motor kontrol ünitesi arka akstaki motor gücünü belirliyor.
Qo2ZUuHyMkaZVG444zzqfA.jpg

İç mekan siyah ve kırmızı kombinasyonuyla hazırlanmış. Buna sadece 12 yıl önceki R8 GT'de mevcut olan kırmızı kemerler de dahil.
pbjN2_qhpEaXLjJ1nhnqHA.jpg

Paspaslar ve R8 koltuklarda, özel modelin siyah ve kırmızı yazıları yer alıyor.
cena9HioTESAfmuBu80wWA.jpg

R8 GT 2'lerin sıralı numaralandırması vites kolunun ortasında, karbon kaplamada görülüyor.
1nu0xdM1mkGYLnAXp5OJFQ.jpg

79p5EhnBZEupPayH_mhJaA.jpg

PnYVZX0sk0W87OX1Cy8cIA.jpg

LBAHegJxeEO_pdQWqUc11Q.jpg

hgXcV3VK60SSBdyg0MLvBQ.jpg

xEKremoDnESRyVf9aiul-w.jpg

Ghq4la0gZ0a2zSNR9kPXpg.jpg

uHb7BFomv0qJ5aa4CtqtbA.jpg

G3V_H0M1ykyJhcfDRQWAGA.jpg

aXM6CjGR2Ey4Qwx1E51KIw.jpg

Rxx9KDfQsk-bxZm0suwWRw.jpg

cD8rn0OIYUuLUvwujbls1w.jpg

WkYa2C2NlEyFulLzi2BBxg.jpg

B92hnmXyf0OJ4FQR01iMZg.jpg

MZsWN3K7JU2B4aL-48VtFg.jpg

i7Udx1Hhf0K-_IPAzcCC-g.jpg
 
Üst Alt